Veelgestelde vragen

In deze FAQ vindt u de antwoorden op de vier meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar info@avanta.nl met een korte beschrijving van uw project en eventuele plattegronden. Binnen één werkdag ontvangt u een eerste terugkoppeling en een begroting op basis van uw gegevens.

Bieden jullie training voor gebruikers?

Ja, we verzorgen bij oplevering een korte, praktijkgerichte training voor beheerders en operators. Daarnaast ontvangt u handleidingen die u altijd kunt raadplegen.

Zijn jullie ook internationaal actief?

Voorlopig richten we ons op Nederland en de directe buurlanden, waarbij we vanuit regionale hubs snel service kunnen bieden. We onderzoeken huidige uitbreidingskansen om in de toekomst andere markten te bedienen.

Wat zijn de openingstijden?

Onze standaarduren zijn maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30. Buiten deze tijden plannen we in overleg ook installaties, onderhoud of spoedinterventies zodat uw bedrijf nooit stil komt te staan.